en härlig dag i vänersborg...

Nu kommer ännu ett inlägg idag så ni får ännu mer att läsa ! :D
Jag var i vänersborg där min farmor o farfar har sin husvagn stående och dom själva har 2 hundar (:


en varm dag behöver ett kallt dopp !
denna gånger fick jag bada och min mamma ta över kameran :'o hah, detta var den enda bilden mamma fick med på alla 3 hundar...Jag, Harry, Casper och Wilma.


här väntar Harry på att jag och ''Matte'' ska börja leka med honom !


och där far det iväg med honom, bilden är suddig bara för det var en annan hund som hoppade på mig samtidigt :'o kan inte tro det endå att den blev hyffsat så skarp :D


och där fångade han den :3


Här vaktar han bollen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0