Field Spaniel träff på Rörö!

Jippi! jag älskar verkligen att åka till Rörö och träffa min bästis Amelia som är 14 år ska fylla 15, henne mamma är en Field Spaniel uppfödare och varje gång per år så möts man och pratar och går en runda med sina ''Fieldar'' som är uppfödd av hennes mamma ;) vi själv har köpt 2 st av dom (:

Här kommer lite bilder.


Här är ''min'' hund Harry Potter ''Harry'' som han då kallas för, han är den bästa och kmr bli min Agility hund!


Här är min halv hund, min farmor äger igentligen både Casper som denna hunden heter och Harry men vi brukar säga att Harry är min (aa'


Denna fielden heter Gameboy och är läskigt lik Harry x'd


Haha (: Casper och Harry passar som draghundar till min Farmor x'P


Här är då inte en Field Spaniel utan en Finsk Lapphund som heter Misa och det är uppfödarens hund också fast inte uppfödd hos henne förståss (:


Detta är Irma och är Harrys mamma, som alla ser så vill hon inte bli fotad av mig :'''( buhu..


Yes! Fick en bild på dig endå sötnosen! x'''D


Gameboy & Harry var som galningar och sprang och stackars lilla Casper fick inte vara med och busa /;


Här är nästan alla sammlade och pratar, jag och Amelia gick i förväg med Harry och Irma ;'P


En till liten bild på söta Harry ó.ò


Gameboy & Harry igen som busar! :-)


Jag älskar verkligen Rörö's natur det går inte att beskriva...


(LL' I'm in love with this picture. ♥

Fotograf: Elin Boström
Kamera: Nikon D5000 18-55mm


Kommentarer
Postat av: molly :) (madebymolly.blogg.se)

fin blogg du har! :)

2011-03-09 @ 15:47:38
URL: http://madebymolly.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Jag håller med om att det inte går att beskriva hur naturen är där. var där i sommras och det var så fint önskar att jag hade en systemkamera då . det var så vackert och kl var typ 8 på kvällen så solen var nästan vid horisonten. det är sjukt hur fint det är ! :) <33

2011-03-09 @ 17:36:32
URL: http://eemmahenricssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0