Fototävling !

yes...jag har nämligen anmält mig på fototävling åt Metro !
det ska bli shit kul ... Det kommer vara tusentals med andra som har fotat och lagt in..

ämnena : “Relationship, Moments Of My Life , Enviroment & Imagination”


Jag vill be er om en tjänst (aa' om ni vill vara så gulligullia så kan ni gå in på www.metrophotochallenge.com och så kan ni gå in och gilla mina bilder genom facebook ? x'> jag heter elinebba som inloggningsnamn där typ :) och ni kan söka på mig där i sökrutan nästan högst upp till höger ♥

inga av era facebook's konton kommer visas eller nått åt det hållet ! du kommer vara anonym 8'D


Här kommer lite av bilderna jag kommer ha med men snälla, om du verkligen ÄLSKAR/GILLAR bilderna så gå in och rösta på mig då istället för att komentera här hur mycket du ÄLSKAR/GILLAR dom x,D men självklart får du komentera här endå !

Tack bloggläsare <3


Äpple som motiv ! :D det gillar vi ?!


Ett litet ensamt bär...


En VÄLDIGT vacker syn att se med sina egna ögon !


Jag och min vovve ♥


Älskar dig min bästis + hennes hund :D


Min katt måste ju också vara med ♥


Självklart måste hundbus vara med i fototävlingen eller hur ? (:


Mamma i Turkiet :D *STOLT FOTOGRAF*


Blommor är alltid fina att ha med ? (:


Min kusin kan alltid få vara med hon ♥ så gullig som hon är så är det okej :D !


~ Kärlek ♥ ~


Här är då jag som jag har som visningsbild på tävlingen (: så ni vet att ni har hittat rätt ifall ni ska rösta ? :'o

Allt är strängt (C) fotat av (mig) Elin Boström och ingen får tillstånd till att använda mina bilder...Stöld anmäls till polis utan förvarning !


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhhh, vilka häftiga foton Elin :-)

2011-10-05 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0